*اگر علی|ع| کی ولایت نہ ہو تو 'شمر' والی نماز بچتی ہے*
پہلا فقرہ ٹھیک ہے
"نماز پڑھنی چاہیے"
اگلا فقرہ بدمعاشی ہے!
"جی اسی نماز کے لیے تو امام حسین|ع| شہید ہوئے"
میں آپ کے پاس لندن آیا مجلس پڑھنے،آپ نے مجھےکشمیری چائے پیش کی،ایک مومن نے مجھے کشمیری چائے پیتے دیکھ لیا،اس نے دوسرے مومن سے پوچھا
"یہ ناصر عباس کیا کرنے آیا؟"
اس نے کہا"کشمیری چائے پینے"
اور اس نے مزید زور دیتے ہوئے کہا
"یہ کشمیری چائے بڑی قیمتی چیز ہے جسے پینے کے لیے ناصر عباس ملتان سے سفر کرکے لندن آگیا"
آپ اس کی بات مان لوگے؟
اس میں کوئی شک نہیں کہ میں نے کشمیری چائے پی!
لیکن میرا یہاں آنے کا اصل مقصد مجلس پڑھنا ہے!!
حسین|ع| نے نماز بچائی ہے!
لیکن حسین|ع| نے نماز ہی کو نہیں بچایا،نماز کو "بھی" بچایا!
نماز مدینے میں بھی بچ سکتی تھی!
حسین|ع| "علیا ولی اللہ" کو بچانے کے لیے آیا!
اب مولوی کہاں پھنسا ہوا ہے؟
"نماز میں "علیا ولی اللہ" آسکتا ہےکہ نہیں؟"
تجھے علی|ع| کی وسعتوں کا کیا پتہ؟
"علیا ولی اللہ" کا صدقہ نماز ہے!
شمر بے نماز نہیں تھا!!
نماز پڑھتا تھا،"علیا ولی اللہ" نہیں پڑھتا تھا!
یہ 9 لاکھ کا لشکر مسلمان تھا لیکن 2 گواہیوں والا!
تیسری گواہی کے قائل نہیں تھے ورنہ علی|ع| و حسین|ع| سے لڑنے نہ آتے!!!
خطیب العصر شہید علامہ ناصر عباس ملتان
پہلا فقرہ ٹھیک ہے
"نماز پڑھنی چاہیے"
اگلا فقرہ بدمعاشی ہے!
"جی اسی نماز کے لیے تو امام حسین|ع| شہید ہوئے"
میں آپ کے پاس لندن آیا مجلس پڑھنے،آپ نے مجھےکشمیری چائے پیش کی،ایک مومن نے مجھے کشمیری چائے پیتے دیکھ لیا،اس نے دوسرے مومن سے پوچھا
"یہ ناصر عباس کیا کرنے آیا؟"
اس نے کہا"کشمیری چائے پینے"
اور اس نے مزید زور دیتے ہوئے کہا
"یہ کشمیری چائے بڑی قیمتی چیز ہے جسے پینے کے لیے ناصر عباس ملتان سے سفر کرکے لندن آگیا"
آپ اس کی بات مان لوگے؟
اس میں کوئی شک نہیں کہ میں نے کشمیری چائے پی!
لیکن میرا یہاں آنے کا اصل مقصد مجلس پڑھنا ہے!!
حسین|ع| نے نماز بچائی ہے!
لیکن حسین|ع| نے نماز ہی کو نہیں بچایا،نماز کو "بھی" بچایا!
نماز مدینے میں بھی بچ سکتی تھی!
حسین|ع| "علیا ولی اللہ" کو بچانے کے لیے آیا!
اب مولوی کہاں پھنسا ہوا ہے؟
"نماز میں "علیا ولی اللہ" آسکتا ہےکہ نہیں؟"
تجھے علی|ع| کی وسعتوں کا کیا پتہ؟
"علیا ولی اللہ" کا صدقہ نماز ہے!
شمر بے نماز نہیں تھا!!
نماز پڑھتا تھا،"علیا ولی اللہ" نہیں پڑھتا تھا!
یہ 9 لاکھ کا لشکر مسلمان تھا لیکن 2 گواہیوں والا!
تیسری گواہی کے قائل نہیں تھے ورنہ علی|ع| و حسین|ع| سے لڑنے نہ آتے!!!
خطیب العصر شہید علامہ ناصر عباس ملتان
No comments:
Post a Comment